Veřejné zakázky

Dodávka a montáž atypického vybavení interiéru dětského oddělení pobočky Knihovny města Hradce Králové podle projektové dokumentace

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

příloha č. 2 - projektová dokumentace - pdf

příloha č. 3 - přehled prvků - xls

příloha č. 4 - výkaz výměr - xls

příloha č. 6 - návrh smlouvy - word

Termín pro podání nabídek: 17. září 2024 do 13:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (18.9.2024)

Kompletace, balení a distribuce 2 druhů knižních setů - projekt S knížkou do života / Bookstart ČR  2024/2025

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 31. července 2024 do 13:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (1.8.2024)

 

Tisk 2 druhů knižních setů - projekt S knížkou do života / Bookstart ČR  2024/2025

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 9. července 2024 do 15:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (10.7.2024)

 

Dodávka samoobslužné stanice selfcheck - výškově nastavitelné - do dětského oddělení knihovny

zadávací dokumentace a výzva - pdf

zadávací dokumentace doplněná - pdf (4.4.2024)

příloha č. 1 - čestné prohlášení  - word

Termín pro podání nabídek: 10. dubna 2024, do 12 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf

Zajištění dodávky materiálu - RFID etiket na frekvenci 13,56 MHz pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení  - word

Termín pro podání nabídek: 10. dubna 2024, do 12 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf

Dodávka multifunkčního tiskového zařízení pro Centrum celoživotního vzdělávání

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení  - word

Termín pro podání nabídek: 25. ledna 2024, do 14 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (zveřejněno 31.1.2024)

 Dodávka nového užitkového vozu s elektromotorem pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 25. ledna 2024, do 13 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (zveřejněno 31.1.2024)

 

Tisk a distribuce 2 druhů knižních setů v rámci projektu S knížkou do života / Bookstart ČR pro knihovny v České republice - 2023/2024

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

příloha č. 2 - seznam knihoven - pdf

Termín pro podání nabídek: 20. července do 13:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (vystaveno 20.7.2023)

 

Zajištění dodávky systému radiofrekvenční identifikace, ochrany a správy knihovního fondu pro Knihovnu města Hradce Králové – pobočky knihovny

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 29. června 2022 do 13:00 hod

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (vystaveno 3.7.2023)

 

Tisk a distribuce 2 druhů knižních setů v rámci projektu S knížkou do života / Bookstart ČR pro knihovny v České republice - 2022/2023

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

příloha č. 2 - seznam knihoven - pdf

Termín pro podání nabídek: 20. července do 12:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (vystaveno 20.7.2022, 17:30)

 

Dodávka a montáž biblioboxu pro Knihovnu města Hradce Králové - pobočku Labská

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 5.5.2022 do 13:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (vystaveno 6.5.2022, 11:38)

 

Zajištění kompletní dodávky systému radiofrekvenční identifikace, ochrany a správy knihovního fondu pro Knihovnu města Hradce Králové – ústřední budovu

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 21. dubna 2022 do 14:00 hod

Oznámení rozhodnutí zadavatele: pdf (vystaveno 21.4.2022, 22.18)

 

Dodávka a instalace venkovního knihovnického zařízení pro samoobslužné vyzvedávání objednávek dokumentů

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín podání nabídek prodloužen do 16. září 2021 do 12:00 hod z důvodu aktualizace zadávací dokumentace.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (vystaveno 20.9.2021, 21:52)

 

Tisk a distribuce 2 druhů knižních setů v rámci projektu S knížkou do života / Bookstart ČR pro knihovny v České republice - 2021/2022

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

příloha č. 2 - seznam knihoven - word

Termín pro podání nabídek: 17. srpna 2021 do 12:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (vystaveno 17.8.2021, 20:35)

  

Tisk a distribuce 2 druhů knižních setů v rámci projektu S knížkou do života / Bookstart ČR pro knihovny v České republice

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

příloha č. 2 - seznam knihoven - word

Termín pro podání nabídek: 14. srpna 2020 do 14:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (vystaveno 14.8.2020)

 

Dodávka repasovaných stolních počítačů jednoho modelu pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací výzva a dokumentace - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 6. dubna 2020 do 12 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (vystaveno 7.4.2020)

 

Dodávka stolních počítačů a monitorů pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací výzva a dokumentace - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 25. října 2019 do 10 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele - pdf (vystaveno 31.10.2019)

 

Tisk, vazba a distribuce knižních setů v rámci projektu Bookstart - S knížkou do života pro knihovny v ČR

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení (word)

příloha č. 2 - seznam knihoven (xls), příloha č. 2 - souhrn balíčků (word)

Termín pro podání nabídek 15. srpna 2019 do 12:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele  - pdf (vystaveno 16.8.2019)

 

Doplňující informace k zakázce ze dne 9.8.2019:

  • Rozložený kufřík A4 má samostatně včetně zámečku výšku/tloušťku 1,3 cm.
  • Místa doručení/knihovny (až na výjimku  - Hradec Králové) nemají nákladní rampu ani paletové vozíky apod., palety v případě, že bude zboží na paletách se budou skládat na zem. Je potřeba předem informovat v případě těchto větších zásilek knihovnu/magistrát/kontaktní osobu, aby se se na doručení připravila.
 

Doplňující informace k zakázce ze dne 26.7.2019:

  • Váha jednoho kufříku A4 k distribuci, dodaného jiným dodavatelem činí: 0,296 kg.
  • Kufříky budou dodány v rozloženém stavu, balené ve fólii po 10 ks. Rozměry rozloženého kufříku A4 jsou cca 51 cm x 66,5 cm.
  • Konečný termín dodání do všech distribučních míst do 15.11.2019 (prodloužení termínu pro distribuci).
  • Opraveny 2 překlepy v příloze č. 2 - viz souhrn balíčků a seznam distribučních míst.

Dodávka nového užitkového vozu pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek do 5. června 2019 do 10 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele  - pdf (vystaveno 7.6.2019)

 

Dodávka serverů pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek do 16. května 2019 do 10 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele  - pdf (vystaveno 16.5.2019)

 

Dodávka a montáž interiérových prvků dětského oddělení pro pobočku Knihovny města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek do 30. dubna 2019 do 13 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele  - pdf (vystaveno 30.4.2019)

 

Dodávka a instalace ozvučovacích systémů pro Centrum celoživotního vzdělávání

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení (word)

příloha č. 2 - souhrn technických parametrů/projektová dokumentace (rtf)

příloha č. 3 - závazný návrh kupní smlouvy (word)

příloha č. 4 - přehled položek (xls)  - pro přehlednost dodáno na základě dotazu jednoho z uchazečů

Termín pro podání nabídek do 12. 11. 2018 do 10 hod.

Lhůta pro podání nabídek prodloužena do 14. 11. 2018 do 13 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele  - pdf (vystaveno 15.11.2018)

 

Dodávka hardwarových komponentů pro vytvoření datového úložiště

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek do 31. 10. 2018 do 10 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 1. 11. 2018 (pdf)

 

Tisk, vazba a distribuce knižních setů v rámci projektu Bookstart - S knížkou do života pro knihovny v ČR

zadávací dokumentace a výzva - pdf

příloha č. 1 - čestné prohlášení (word)

příloha č. 2 - seznam knihoven (word)

Termín pro podání nabídek prodloužen do 21. září 2018 do 13:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 26.9.2018 (pdf)

 

Tisk a vazba knižní publikace Hradecká čítanka

zadávací dokumentace a výzva - pdf

přílohy - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 28.8.2018 do 13:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 30.8.2018 (pdf)

 

Dodávka a montáž stacionárních policových regálů do knižního skladu Knihovny města Hradce Králové - pobočka Kukleny

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf
  • příloha č. 1 - čestné prohlášení - word
  • příloha č. 3 - situační plánky - pdf

Termín pro podání nabídek prodloužen do 20. srpna 2018 do 10 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 24.8.2018 (pdf)

OPRAVA:

platí nákres místnosti č. 3 a celkový rozsah zakázky je o 1 regál méně.
 
Opravy:
v celkovém rozsahu zakázky odst. 2 Předmět plnění veřejné zakázky oprava v bodě B)
 
B) jednostranné regály, výška do 3 m, šíře 1000 m
19 jednostranných regálů, šíře polic do 1000 mm, s bočním a zadním opláštěním, mezipolicové výplně, výška stojny max 30 m, 10 polic, hloubka police 300 mm
 
V příloze č. 2 - soupis regálů podle místností
 
Místnost č. 3 - přízemí sklad vedlejší
7 jednostranných regálů, šíře polic do 1000 mm, s bočním a zadním opláštěním, mezipolicové výplně, výška stojny max 30 m, 10 polic, hloubka police 300 mm
 
 

Dodávka a montáž biblioboxu pro Knihovnu města Hradce Králové - pobočku Kukleny

zadávací dokumentace a výzva - PDF

přílohy - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 7.2.2018 do 10:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 7.2.2018 (pdf)

 

Dodávka stacionárních policových regálů do knižního skladu Knihovny města Hradce Králové - pobočka Slezské Předměstí (2)

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf
  • příloha č. 1 - čestné prohlášení - word
  • příloha č. 2  - plánek skladu - pdf

Termín pro podání nabídek: 13.7. 2017 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 14.7.2017 pdf

Dodávka stacionárních policových regálů do knižního skladu Knihovny města Hradce Králové - pobočka Slezské Předměstí - zrušeno

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf
  • příloha č. 1 - čestné prohlášení - word
  • příloha č. 2  - plánek skladu - pdf

Termín pro podání nabídek: 3.7. 2017 do 10.00 hod.

Výběrové řízení bylo zrušeno, neboť v v termínu pro podání nabídek nepodal ani jeden z oslovených uchazečů nabídku.

Dodávka a montáž kompletního vybavení interiéru pobočky Knihovny města Hradce Králové podle projektové dokumentace

výzva a zadávací dokumentace - pdf

přílohy:

Termín pro podání nabídek: 29.5.2017 do 10:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele: 31.5.2017 pdf

Dodávka interaktivního stolu včetně softwaru pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

přílohy - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 10.5.2017 do 10:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele 15.5.2017: pdf

Dodávka a montáž biblioboxu pro ústřední budovu Knihovny města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

přílohy - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 12.4.2017 do 10:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (18.4.2017): pdf

 

Zajištění kompletní dodávky samostojného a samoobslužného zařízení na výpůjčky a vracení – selfcheck pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

přílohy - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 1.12.2016 do 10:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (5.12.2016) - pdf

 

Tisk a vazba knižní publikace Literární průvodce Hradcem Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf

přílohy - čestné prohlášení (word)

Termín pro podání nabídek: 27.10.2016 do 10:00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (27.10.2016) - pdf

 

Zajištění úklidových služeb pro Knihovnu města Hradce Králové

zadávací dokumentace a výzva - pdf, word

přílohy - cenová kalkulace, krycí list nabídky, čestné prohlášení, návod na údržbu lina

Zakázka byla uveřejněna na portále na adrese: https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazka/zajisteni-uklidovych-sluzeb-pro-knihovnu-mesta-hradce-kralove-2

Termín pro podání nabídek: 19.8. 2016 do 9:00 hod. prostřednictvím právního zastoupení knihovny

Oznámení rozhodnutí zadavatele (25.8.2016) - pdf

Dodávka a montáž biblioboxu pro Knihovnu města Hradce Králové na pobočku Malšovice

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf, word
  • příloha č. 2 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 26.5. 2016 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (27.5.2016) - pdf

Dodávka multifunkčních tiskových zařízení pro Centrum celoživotního vzdělávání

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf, word
  • příloha č. 2 - čestné prohlášení uchazeče - word - oprava technické chyby v čestném prohlášení v bodě D dle zadávací dokumentace

Termín pro podání nabídek: 21.12. 2015 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (11.1.2016) - pdf

Dodávka a montáž doplňkového kamerového okruhu pro budovu Centra celoživotního vzdělávání

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf, word
  • příloha č. 3 - čestné prohlášení uchazeče - word

Termín pro podání nabídek: 19.10. 2015 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (29.10.2015) - pdf

Dodávka notebooků pro počítačovou učebnu v Centru celoživotního vzdělávání

  • zadávací dokumenatce a výzva - pdf, word
  • příloha č. 1 - čestné prohlášení - word
  • oprava chyby v zadávací dokumentaci (4.6.2015) - word

Termín pro podání nabídek: 10.6. 2015 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (10.6.2015) - pdf

Dodávka a montáž biblioboxu pro Knihovnu města Hradce Králové na pobočku Nový Hradec Králové

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf, word
  • příloha č. 2 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 20.5. 2015 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (20.5.2015) - pdf

Dodávka stacionárních policových regálů do knižního skladu Knihovny města Hradce Králové - pobočka Nový Hradec Králové

  • zadávací dokumentace a výzva - pdf, word
  • příloha č. 2 - čestné prohlášení - word

Termín pro podání nabídek: 6.5. 2015 do 10.00 hod.

Oznámení rozhodnutí zadavatele (15.5.2015) - pdf

 

 

 

 

 

Program e-mailem

Vytisknout stránku
Najdi si u nás tu pravou, krásných knih není nikdy dost Mapa stránek   English

2012 © Knihovna města Hradce Králové | Webdesign & SEO eStudio.cz