Moudrá síť pro seniory
https://ipk.nkp.cz/odborne-cinnosti/mereni-vykonu-a-kvality-v-knihovnach-1
https://ipk.nkp.cz/odborne-cinnosti/mereni-vykonu-a-kvality-v-knihovnach-1/Benchmarking.htm
https://www.benchmarkingknihoven.cz/
Průzkumy knihovny uskutečňují proto, aby zjistily své slabé a silné stránky. Aby zjistili, jaký názor na ně má okolní svět. A dělají je i proto, že jim to doporučuje Standard pro dobrou knihovnu https://ipk.nkp.cz/legislativa/normy-standardy-doporuceni :
Článek 13. Měření spokojenosti uživatelů knihovny
„Veřejná knihovna musí zjišťovat, jaké jsou potřeby veřejnosti, aby byla schopna poskytovat služby, které je uspokojují. Zjišťování je nutno provádět v pravidelných intervalech, nejlépe každých pět let, protože se potřeby a očekávání mění.“ (Směrnice IFLA: Služby veřejných knihoven, článek 12)
Odkazy k tématu
https://svkhk.cz/Pro-knihovny/Zpravodaj-U-nas/Clanek.aspx?id=20200115
https://ipk.nkp.cz/odborne-cinnosti/mereni-vykonu-a-kvality-v-knihovnach-1
https://www.survio.com/vzor-dotazniku/pruzkum-spokojenosti-uzivatelu-knihovny
https://vyzkumyknihoven.webnode.cz/
Přihlaste se pro odběr měsíčního
programu akcí.
Přihlášením souhlasíte se zpracováním
osobních údajů.
Vytisknout stránku
PS: Čtu tě Mapa stránek
English